alweer een dagie verder - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van stevien - WaarBenJij.nu alweer een dagie verder - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van stevien - WaarBenJij.nu

alweer een dagie verder

Door: stevien

Blijf op de hoogte en volg stevien

18 November 2009 | Argentinië, Puerto Madryn

hoi hoi
Leuk om jullie berichtjes te lezen.
We hebben er een lange dag opzitten en idd, weer mooi weer!!! Het kostte me vanmorgen niet eens moeite om om 6.15 op te staan omdat toen de zon al volop scheen. Kan me bijna de donkere dagen voor kerst niet voorstellen en sinterklaas is hier al helemaal niet te vinden...:-)Wel veel wind maar niet koud.
De eerste pinguins gezien en een paar zeer luie zeeleeuwen en, het was nog even spannend of het door zou gaan i.v.m. de harde wind, toch veel walvissen gespot en op het goede moment de foto´s gemaakt.
Nou, we gaan een hapje eten en tot de volgende keer!!!

xxx mij

• 18 November 2009 - 05:30

Sylvia En Ad:

Hoi Stevien,
    We zijn heel benieuwd naar de foto's die je gemaakt hebt maar die zien we later wel. Het enige wat we gemeen hebben is de harde wind, het stormt over nederland vandaag. Veel plezier verder en groetjes van Sylvia en mij

• 18 November 2009 - 07:24

Siny:

Mij zou het wel moeite kosten om om 06.15 op te staan. Het waait hier ook erg hard, (nog) geen zonnetje en al helemaal geen walvissen. Hooguit een zoute haring van de markt vandaag. Gisteren in de krant gelezen dat de Beagle vertrokken is uit puerto Madryn, dus jij was sneller dan de Ned. pers. Leuk !!!!
    Nou, geniet ze verder en we horen weer van je.

Gr. Siny

• 18 November 2009 - 08:14

Emmy En Jan:

Hoi zussie
    leuk je verhalen te lezen. Hoe is het met het gezelschap.kun je een beetje met ze opschieten?

• 18 November 2009 - 11:12

Attie:

hoi bofkont (of cont)
    sjonge jonge wat klinkt dat allemaal goed zeg. en wij maar ingepakt in regen- winterjassen lopen omdat de herfst hier nu in volle omvang toeslaat! Sinterklaas zou van het dak afwaaien vannacht. Als dat echt gebeurt, zie je het ongetwijfeld wel op CNN, of kijk je daar niet naar?
    Wel vroeg opstaan he, maar dan heb je ook een lekkere lange dag en kun je dus nog langer van alles genieten! probeer een potje levertraan van die walvissen te krijgen, dan blijf je vast ook in ons koude kikkerlandje gezond!
    Waren die pinguins echt of zijn het verklede nonnen met een apart loopje?
    nou heel veel vakantieplezier nog en tot de volgende mail.

• 24 November 2009 - 21:06

Kyra:

Hoi Stevien,
    Geweldig om "in het echt" walvissen en pinguins te zien.
    Tijdens onze korte vakantie hadden we ook zon, op Terschelling, maar ook een super harde wind. Wk 11. Wij zaten bij de open haard, ook leuk,