Stortbuien - Reisverslag uit San José, Costa Rica van stevien - WaarBenJij.nu Stortbuien - Reisverslag uit San José, Costa Rica van stevien - WaarBenJij.nu

Stortbuien

Door: stevien

Blijf op de hoogte en volg stevien

30 September 2010 | Costa Rica, San José

Hoi allen,

Hier ben ik alweer en dat is een goed of juist slecht teken. Ook dat is maar weer hoe je dat bekijkt....We zitten weer ergens in de bergen en het komt hier met bakken uit de lucht. Het is, zelfs voor hier noodweer. Hier in de buurt zijn zelfs wegen afgezet/weggespoeld en het is nog maar de vraag of we hier morgen weg kunnen....We zouden een mooie wandeling in het park gaan maken maar vanwege het slechte weer is het park al 3 dagen gesloten.Er waren nog wel andere altenatieve mogelijkheden maar ook dat heb ik maar voorbij laten gaan.
Moet maar eens zien wat ik vanmiddag ga doen.
Op zich is het hier wel een mooie plek en als het helder zou zijn, een erg mooie plek maar ja, zicht is weer beperkt, en modder zat....
Leonie, bij Nigaragua dacht ik al aan je, ik denk dat jij dat ook wel erg mooi vindt en Peter, dat wordt dus vis uit eigen vijver eten...

• 01 Oktober 2010 - 01:03

MSc Leonie ;):

jammer jammer.. altijd die teleurstellingen wanneer het weer niet mee zit he... maar wie weet klaart het nog op ;)
    ik ben inmiddels afgestudeerd! :)
    safe travels!

• 01 Oktober 2010 - 10:27

Fenny:

Hallo meisje,
    Qua weer tref je het nog niet zo maar ik hoop toch dat je je goed vermaakt. Heb je nog contact kunnen maken met de inlandse bevolking of laten zij dat niet toe. Jammer dat je er nog geen foto's op hebt staan, Ben wel erg benieuwd. Ik ben weer terug in Nederland jammer genoeg. Maar ja, moet toch een keer gebeuren.

• 01 Oktober 2010 - 11:28

Sylvia En Ad:

hoi stevien,
    jammer van het weer maar laat dat je vakantie niet bederven. Je ziet daar zoveel nieuwe dinbgen en ja mooi weer is meegenomen maar de nieuwe dingen blijven. Geniet ervan en achter al die regen komt vanzelf weer mooi weer.
    Liefs Sylvia en Ad

• 01 Oktober 2010 - 19:10

Jannie:

even een reactie op de laatste twee emails want al heb je niet het mooiste weer je bent uit de sleur weg ziet veel al is het door de regendruppels en ontmoet ziet andere mensen en kunt rustig aan doen wat wil een mens nog meer
    jannie

• 01 Oktober 2010 - 19:11

Romy:

Och Stevien wat een waterval krijg je over je heen! In Nederland heb je ook al zoveel regen gehad! Hoop voor je dat het weer wat beter wordt, maar het blijft een mooie ervaring! Leuk om je te volgen. Lieve groet Romy

• 02 Oktober 2010 - 12:31

Attie:

hoi hoi,
    beetje balen he, maar ja... toch wel weer een van de vele luxe problemen die we kunnen hebben! Er komen vast ook wel mooie dagen en de temperatuur is prima geloof ik en er valt vast wel een heleboel te genieten. Blijf je trouwens in Costa Rica of staan er ook nog andere landen op het programma? nou in ieder geval heel veel plezier en groetjes.