Nevelwoud - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van stevien - WaarBenJij.nu Nevelwoud - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van stevien - WaarBenJij.nu

Nevelwoud

Door: stevien

Blijf op de hoogte en volg stevien

25 September 2010 | Costa Rica, Monteverde

Hai allen,

Dank voor jullie reactie's en medeleven...
We zijn nu in Monteverde midden in het nevelwoud en dat doet zijn naam wel eer aan....Veel nevel en de nodige plensbuien.
In San José hebben we het de hele dag droog gehouden en was het dus redelijk goed weer. De zon zou bijna gaan schijnen.....Het hotel was erg mooi en lag midden in het centrum dus prima plek om het te gaan ontdekken. Maar ik ben niet echt heel erg onder de indruk van deze stad. Maar maakt niet uit, heb weer wat gezien. En Dagobert Duck heb ik daar maar gelaten..
Gisteren dus deze kant op gereden en de eerste buien kwamen we al tegemoed. We hoorden dat het de staart van de orkaan Mathieuw is die vooral in Nigaragua heeft huis gehouden.
Ik heb nog geen vulkaan gezien, de anderen ook niet....want het was te bewolkt/mistig. Komt misschien nog wel....Vandaag in het park canopy gedaan. Voor degene die niet weet wat dat is, google het maar... Helaas, erg nat geworden maar gelukkig hebben ze hier en droogtrommel dus daar zit mijn jas nu in want die heb ik wel nodig.

• 27 September 2010 - 06:53

Paula Heijink:

Hallo!!!

Altijd leuk om waarbenjij.nu verhalen te lezen :) Hoop dat het weer nog een beetje mee gaat zitten! Hier begint de lente nu echt een beetje te komen :)! Hoeveel tijdsverschil heb jij nu met Nederland? Ik heb sinds gister 11 uur verschil (zomertijd is in gegaan) Denk dat wij nu wel bijna 20 uur verschil hebben? Loop je bijna een dag achter. Heel veel plezier nog!!

Liefs

• 27 September 2010 - 07:12

Siny:

Ha, Stevientje,

Nou, hier is het (nog) droog maar er komt wel regen en de temperatuur ???
    14 gr. max.Hoop dat het bij
    allemaal een beetje mee gaat vallen, de mist optrekt en je toch de vulkanen kunt zien. Hier alles kits.Zijn volop vakanties aan het plannen nu we niet meer naar Hongarije MOETEN, alhoewel we wel gaan hoor. Maar nu eerst wat warme bestemmingen gaan uitzoeken. Is ook al een leuke bezigheid.
    Vermaak je en geniet zolang het nog kan.
    Motto: Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

Gr. Siny en Henk

• 27 September 2010 - 09:00

Romy:

Hadi Stevien,
    Goed dat de reis goed is verlopen! Heb even gegoogled naar Park Canopy. Heb je ook de loopbrug gedaan?? Knap hoor. Werd bij kijken al helemaal draaierig en misselijk. Blijf je volgen. Groet

• 27 September 2010 - 10:01

Attie:

hoi stevien,
    ik heb net je 2 verslagen gelezen. wel weer leuk joh. ik kan je troosten wat het weer bertreft: als je hier was gebleven had je het ook niet droog gehad dus je kunt dan maar beter in costa rica zitten. Heb je wel wat wilde dieren gezien of was het daar te nevelig voor? toen wij in monteverde waren, zagen we zo'n heerlijke harige spin met van die enorme poten brrr. maar ook veel prachtige vlinders, kolibries, apen en toekans.hopen maar dat je daar ook van kunt genieten. heel veel plezier maar weer en tot mails attie

• 27 September 2010 - 19:50

Emmy En Jan:

hallo !!!
    ben wel een beetje jaloers hoor met dat canopy. lijkt me echt wel leuk. jammer dat het regende maar vandaag had je al weer heerlijk weer las ik in je smsje. gelukkig maar. nou geniet er nog maar van en tot je volgende verhaaltje.

• 28 September 2010 - 13:52

Riet:

Leuk je verhalen te lezen.
    Dat canopy lijkt me maar niks. Ik houd liever de voeten aan de grond.
    Gelukkig hebben ze daar een droogtrommel. Het is hier nog steeds nat dus droogtrommel komt ook hier van pas.
    Goeie reis verder en veel plezier

• 01 Oktober 2010 - 18:40

Jannie:

jammer dat het weer wat tegenvalt maar daar had jj jeal op ingesteld geniet van alle moois wat je nog tegenkomt hier is ook niks te beleven
    liefs jannie