chili - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van stevien - WaarBenJij.nu chili - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van stevien - WaarBenJij.nu

chili

Door: stevien

Blijf op de hoogte en volg stevien

25 November 2009 | Chili, Puerto Natales

hoi hoi

Na een paar dagen afwezig te zijn geweest en in "niemandsland" gezeten te hebben zijn we nu weer terug in de bewoonde wereld: puerto Natales.
Eergisteren (geloof ik)naar de Torres gegaan en gisteren bergje beklimmen...nou ja bergje...het was een hele beste bult en helaas, ik had toch wat aan de conditie moeten doen, ik heb het "eindpunt" niet gehaald....maar na het eerste gedeelte was de beloning toch enorm!!! Een prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen van de Andes met in een diep dal een stromende rivier. Heb nog een suk van het tweede deel gelopen maar bedacht toen diverse malen dat het eigenlijk niet verstandig was om nog verder te lopen omdat ik ook nog weer terug moest. Dat dus halvewege het tweede deel maar gedaan. Lopende in hempje want het is nog steeds prima weer!!!
Het is hier echt adembenemend prachtig. Je blijft kijken (en foto´s schieten. Heb er nu al meer dan 500.....)
Over 2 dagen ziten we in Usuaia, het meest zuidelijk bewoonde deel van deze aardbol.
Dit was het voor nu weer. Het is echt geweldig hier en een echte aanrader voor diegene die nog een beetje tijd en geld over hebben!!!!

groeen mij

• 25 November 2009 - 22:37

Emmy & Jan:

Zo worden we wel heeeeel erug benieuwd naar je adembenemende foto's :)
    Blijf genieten!

• 26 November 2009 - 06:29

Siny:

Je maakt ons steeds nieuwsgieriger. Geniet ervan.Hier doet de Mexicaanse griep haar best.
    Toch een beetje buitenland dus.

Gr. Siny en Henk

• 26 November 2009 - 09:05

Sylvia En Ad:

Hoi Stevien,
    Toch maar wat meer hardlopen voor een eventuele volgende vakantie. Heb even gekeken op Google earth wat er zoal te zien is in de omgeving waar je nu zit. In het echt is het natuurlijk vele malen indrukwekkender. Geniet er maar van wij moeten het doen met de vele foto's van jou.
    Groetjes Sylvia en Ad

• 26 November 2009 - 14:48

Attie:

potverdikkie wat klinkt dat allemaal goed zeg!
    die gletjer is echt wel iets bijzonders. ik ben benieuwd naar de geluiden die je er hoort. is dat druppelend water en krakend ijs of nog iets anders? en kon je er ook hier en daar "onder"?
    Wat voor afstanden leg je trouwens af op die hobbelende wegen? het is wel een avontuur he? fantastisch! zo te lezen.
    heb ik ook best zin in.....
    Wij hebben net getennist in zevenaar en... verloren met 6-2 van de groentjes en vorige week met 6-2 gewonnen (geloof ik) van seven aces. we hebben je wel weer nodig hoor! nou nog veel plezier en tot mails maar weer.

• 26 November 2009 - 16:45

Kyra:

hoi stevien wat een wat een geweldige ervaring om daar in de bergen te lopen.Volgens mij heb je minimaal drie weken nodig om alles te verwerken en op een rij te krijgen. Je werkgever moet daar begrip voor hebben. Vandaag niet getennist, moest werken. blijf genieten.
    lieve groet