beunos dias - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van stevien - WaarBenJij.nu beunos dias - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van stevien - WaarBenJij.nu

beunos dias

Door: stevien

Blijf op de hoogte en volg stevien

14 November 2009 | Argentinië, Buenos Aires

ola allen,

Hier dan een eerste berichtje vanuit BA. Mijn voorspelling is uitgekomen!!! Ik heb al heerlijk op een terras gezeten op een leuk plein waar men de tango danste, waar muziek wordt gespeeld en om het plein heen zijn allemaal "kraampjes" waar van alles te koop is. En het biertje smaakte zoals een biertje moet smaken als het lekker weer is....
De reis ging voorspoedig en ik heb heerlijk geslapen in het vliegtuig dus niets mis mee.
Hier dus in de ochtend aan gekomen en eerst naar het hotel wat wel redelijk in het centrum ligt.
Daarna met ons allen (25 man/vrouw)een deel van de stad doorgelopen.
Mooie delen al gezien. Nu zitten er nog een paar op het terras en gaan we zo wat eten.
Morgen gaan we, op de fiets, door de stad en ´s avonds naar een tangoshow. Dat zal wel weer iets supertoeristisch zijn maar ala...dat is ook wel weer leuk.
Tot nu toe heb ik het enorm naar mijn zin en ik ga er iets leuks van maken de komende 3 weken!
Ik denk dat ik al een kleurtje heb gekregen want het voelt al wel alsof ik een paar blosjes heb....(of zal het van die 2 biertjes en de reis zijn???)
Nou, als ik weer de kans en tijd heb, laat ik weer wat van me horen!

groeten en kus van mij

• 14 November 2009 - 22:43

Riet:

Hallo Stevien,
    Fijn dat je goed aangekomen bent en dat het prachtig weer is. Ben wel een beetje jaloers het is hier echt nat herfstweer. Maar ja dat hoort bij de tijd van het jaar. Geniet er van. We volgen je.
    xxx Riet

• 15 November 2009 - 09:11

Siny:

Ha, die Stevien,
    Wat een luxe zeg, met een pilsje IN DE ZON op een terrasje, maar ... het is je van harte gegund. Geniet ervan. Hier dan wel geen terrasje pikken in de zon maar ik heb wel hele mooie bloeiende lelies !!!!! Een heel fijn verblijf verder en ik/we horen wel weer van je.
    Lieve groet, Siny (ook van Henk)

• 15 November 2009 - 12:29

Sylvia En Ad:

Hoi Stevien,
    Goed even een berichtje van je te krijgen en te horen dat je een goede reis gehad hebt. Ja dat met dat pilsje prikt even maar ok wij gaan wel onder de zonnebank met een pilsje. Hoe is het fietsen vandaag gegaan. Lijkt mij wel een ervaring in zo'n miljoenen stad. Verder alles ok hier dus geniet nog van de rest van de reis en tot mails.
    Veel liefs Sylvia en Ad

• 15 November 2009 - 20:23

Kyra:

Hoi Stevien,
    Leuk om direct je avonturen te kunnen lezen. Ben benieuwd hoe het is om in zo'n drukke stad te fietsen. blijf genieten! lieve groet

• 16 November 2009 - 16:03

Emmy En Jan:

moi meid, nou fijn dat alles naar wens loopt.Geniet er van.